POMOČ NA DALJAVO
Če imate delujočo internetno povezavo, lahko večino zagat z vašo programsko opremo odpravimo na daljavo. Ta postopek je enostaven, varen, hiter, cena takšne storitve pa je nižja, kot če bi serviser hodil na teren.
Če menite, da bi vašo računalniško težavo lahko rešili tako, nas pokličite po telefonu in dogovorili se bomo za ustrezen termin. Ob dogovorjenem času vas bomo poklicali po telefonu in vas vodili skozi postopek, s katerim nam boste omogočili, da bomo vaš računalnik popravili na daljavo.
Varnost podatkov
Čeprav ima v času servisiranja serviser popoln dostop do vašega računalnika, mu je potem, ko svoje delo opravi in ko je povezava enkrat prekinjena, ponovni dostop onemogočen, razen če mu vi ponovno ne sporočite gesla, ki je za vsak dostop novo. Medtem ko serviser vaš računalnik popravlja, lahko vi njegovo delo spremljate, tako da imate nadzor nad tem, koliko časa je porabil za popravilo in do katerih dokumentov dostopa. Zato je pomoč na daljavo, kar se tiče zlorabe podatkov na vašem računalniku, varna prav toliko kot obisk serviserja na terenu.
Plačilo
Račun za opravljeno storitev vam pošljemo po pošti.
Postopek
1. Najprej morate z interneta prenesti program TeamViewer, s klikom na zeleni pravokotnik, v katerem piše 'Start Full Version'.
2. Računalnik vas bo vprašal, ali želite program zagnati (Run) ali shraniti (Save). Izberite prvo možnost, če pa te možnosti ni, program shranite na namizje.
3. Lahko da se bo program potem zagnal sam, sicer pa ga boste morali zagnati z dvojnim klikom na ikono, ki se bo v kratkem pojavila na namizju.
4. Računalnik vas bo še enkrat vprašal, ali želite program zagnati, in ponovno izberite 'zaženi' ('Run').
5.
Čez nekaj trenutkov pa vas bo to vprašal še zadnjič, le da bo tokrat ponudil tudi možnost 'Install'. Izberite 'Run'.
6. V naslednjem okencu obkljukajte 'I accept the terms of the Licence Agreement', s čimer boste potrdili, da se strinjate z določbami licenčne pogodbe.
7.
Čez nekaj trenutkov vas bo računalnik vprašal, ali dovolite, da ta program izvede spremembe na vašem računalniku, in izberite 'Da' (Yes).
8.
Odprlo se bo okno programa TeamViewer, v katerem boste našli tri trimestne ID številke in štirimestno številko 'Password'. Naš serviser vas bo povprašal po teh dveh številkah, ki sta ob vsaki vzpostavitvi povezave drugačni.
Potem vam preostane le še, da se udobno namestite in na ekranu svojega računalnika opazujete, kako popravilo poteka. |
|
|
KONTAKT
040 463 489
Sašo Šegula Prosenc s.p.
Drolčevo naselje 11, Kranj
040 837 057
Sandi Flander s.p.
Golnik 46, Golnik
servis@duo.si
delovni čas:
Pon.-pet.: 8. - 16. ure, dostava in prevzem računalnikov do 19. ure. Sob.: 8. - 12. ure.
Pokličete nas lahko vsak dan do 19. ure, razen ob nedeljah in praznikih. |
Potnih stroškov za servis v oddaljenosti do 25 km od Kranja ne zaračunavamo. |
|